الأربعاء، 31 أكتوبر 2012

كنت متوقعة إن يحصل تحرشات جماعية في العيد السنة دي

كنت متوقعة إن يحصل تحرشات جماعية في العيد السنة دي، بقى لنا أربع سنين التحرشات الجماعية مقررة علينا وبقت خلاص زي الأكل والشرب والنوم كده، وماتوقعش ليه؟ إيه اللي تغير من 4 سنين؟ ولا حاجة؟ الشرطة اللي هي أحد الأسباب الرئيسية لحالة الفوضى كانت مشغولة بتعتقل أعتى مجرمي هذا العصر اللي هم النشطاء السياسيين
يا حلاوة يا ولاااااااد العيد فرحة فعلاً، سايبين العيال يتحرشوا بالبنات وماسكين تنكيل في النشطاء، هم دول اللي بياخدوا مرتباتهم من ضرايبنا، أنا مش عارفة أقول إيه فعلاً، أنا قلت كل اللي ممكن يتقال، بس مش عايزة أي جحش من هنا ورايح يقول لي إن التحرش ليه علاقة بالكبت الجنسي - كتير من اللي بيتحرشوا لسة مابلغوش أساساً، ولا أي جحش تاني يقول لي البنات هم السبب و90% من المصريات محجبات، ولا أي خرتيت يقول لي إني ببالغ أو إن الموضوع مش سيء زي ما أنا متخيلة
اتفضل إلبس ست يا روح أمك منك له وإبقى قابلني لو عرفت تمشي مسافة عمارتين من غير ما تسمع تعليق أو حد يبص لك بصة غير بريئة أو يعمل نفسه بيتكلم في التليفون مع حد وتبقى عارف إنه بيتكلم عليك






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق